another song about the weekend

fredagen är så uppskattad så inga ord kan förklara. dygnet har jag spenderat i ishallen iklädd som ett lejon, inför ett antal hundra barn underhållna av vår show. efter slit av att få bort all färg som befann sig på min kropp begav jag mig med några av världens finaste människor för att äta och sedan avnjuta hur många lingon finns det i världen, som njöts med både skratt och tårar. när vi vid halv ett landade i nykvarn, kalla mätta och glada, skiljdes vi alla åt olika håll. jag och filippa mötte upp alexander och davide som spenderade natten hemma hos mig. nu ska jag spendera någon timme i min säng för att sedan tragiskt nog slänga ansiktet i skolböcker. lite mer än en månad framåt är fullpackad av olika händelser, både födelsedagar och resor ur landet. detta betyder att jag måste bli av med allt tråkiga innan jag kan avnjuta denna otroligt bra månad.

annars har jag inte så mycket på mitt hjärta förutom att mina vänner och min familj är så otroligt fina. jag uppskattar varenda del av livet och njuter med ett stort leende. tänk positivt mina vänner, det kommer ni så otroligt långt med här i livet!

Era tankar & frågor

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0