för idag är det ingen vanlig dag, utan en av de finastes födelsedag


mitt hjärtegryn. jag hoppas du får en sån otroligt fin födelsedag nu. direkt när du är hemma igen
ska du firas stort. tack för du är precis den du är, lyckopiller. jag älskar dig


började veckan med att vakna upp halv sex och ärligt tro att jag låg i min dödsbädd. jag får inte gå till skolan och det plågar mig att jag nu kommer ligga ännu mer efter än vad jag redan gör, med tanke på att jag fortfarande har massa saker att plugga ikapp från hela deras hösttermin. ska somna om nu nån timme för att sedan kliva upp och ge eric mina skolarbeten. hoppas alla får en otroligt mycket bättre start på veckan än vad jag fick.

Era tankar & frågor

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0