med magen glad blir hela du glad

vid elva begav jag mig med min mor till centrum för läkarbesök. dem konstaterade att jag måste vara hemma minst tre dagar till och för att lindra det gick vi sedan för att handla hem en massa nödvändigheter. blåbär- och -nyponsoppa, proviva, popcorn, hallonsorbe, old vanilla, u name it. jag har världens finaste mamma och sån här liten sak  uppskattar jag något otroligt. just nu befinner jag mig framför LA ink med en stor kopp blåbärs soppa och en skål scramble eggs. nu väntar nudlar och sedan en stor bunt med plugg. men jag är otroligt glad ändå. livet är vackert.

Era tankar & frågor

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0