när det går över från inget till rasande allvar

det finns vissa tillfällen här i livet då alla är egoistiska, på riktigt. mitt tillfälle, är när det kommer in mat i bilden. faktiskt inte mat, utan mina godsaker. just nu sitter jag nerbäddad i soffan framför eclipse. ur öronen ryker det, på allvar. det är vissa saker jag blir arg över här i livet, jag blir sällan arg, irriterad ja, men aldrig arg. just nu är jag det. min lycka, min sorbe, går nu min familj och äter upp. mamma skratta så tårarna rann. jag är aldrig arg, och jag är aldrig egoistisk. men när det gäller min glass, är jag så otroligt stenseriös i alla tillfällen. jag är så galet arg...

sådär lite onödig information för er att ta in. nu ska jag lugna ner mig

Era tankar & frågor

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0