och jag ler precis som vanligt om inte ännu mer. jag tackar er för allt ni ger


det är nu det vore ett perfekt läge att berätta hur otroligt fantastisk min vecka vart och bjuda på bilder i en sån stor mängd så jag själv spyr. men det är nu jag inser att jag legat hemma hela veckan om vi bortser från min fantastiska fredag. nu är allt med årets vårshow slut och det är jag på något vis glad över. har precis fått ur all färg från hår och från kroppen och ska nu lägga i något helt annat i håret. trots att jag verkligen måste undvika allt som har med färg att göra så kan jag inte heller gå runt hur som helst i skallen. blondare blir jag och såfort Ida har tid så klipps det även av en stor mängd oavsätt om tårarna ska rinna. hoppas alla får en otroligt bra start på en ny vecka imorgon. jag insåg precis att jag har tio dagar kvar i skolan sen två veckors ledighet. jag är överlycklig. det väntas en otroligt bra månad framför mig om vi bortser från allt plugg. men hur ska du kunna uppskatta det bra om du inte har något dåligt i livet?

Era tankar & frågor

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0