in the air, put your lights up in the air.

att sprida glädje till dina medmänniskor är den bästa känslan i världen. det är en sak som är säker här i livet. sitter med ett stort leende över hela ansiktet. ikväll är jag otroligt glad. livet är så otroligt bra och jag har så otroligt fina människor vid min sida genom allt. ta vara på allt ni har. och ta er igenom dagarna med ett stort leende och det kommer ta er så otroligt långt. nu ska jag snart låta datorskärmen slockna, krama om kudden med ett par fina sms i tankarna. imorgon ska jag leva livet som ett lejon i ishallen inför ett par hundra barn. att göra något jag älskar med min lilla extra familj är precis vad jag känner är bra fredagsplanering. och sedan förhoppningsvis fortsätta kvällen med mina fina tjejer. fasiken vad jag mår bra.

godnatt goosar


Era tankar & frågor

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0