jag ler. för jag är lycklig. jag ler. för jag mår bra. jag ler, för varför ska jag inte?

för er som ej visste, går jag somsagt i konståkning. en sport som jag hållt på med i cirka nio år och som kräver  en otroligt stor mängd av tid i mitt liv. förutom träningar, tävlingar och läger har vi även uppvisningar två gånger
per säsong. och nu är det dags för våruppvisning. hela dagen har jag suttit och bearbetat in tal och sytt klart
dräkten. imorgon ska jag spendera hela dagen i ishallen för att ha två shower för skolor och dagis. Och på söndag
har vi den stora showen för allmänheten. i år är det iallafall lejonkungen, och då jag fått rollen Scar, kan ni ju
tänka själva hur rolig jag kommer se ut. bilder kommer självfallet upp i efterhand. nu ska jag förbereda mig
för en tripp till ishallen för första gången på en vecka. jag är glad. överdrivet glad att äntligen få komma tillbaka.

Era tankar & frågor
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åh tack så jätte mkt sötnos ! du gjorde mim dag haha :)

2011-03-31 @ 20:34:05
Blogg: http://thaipinnen.blogg.se/

Släpp fria era fina åsikter & tankar här ♥:

Berätta för mig vem du är:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0